zamkovyi: (подорожі)
[personal profile] zamkovyi
Минулої суботи побували в Каневі.
Поїхали відвідати Тарасову гору, подивитися, що змінилося з нашої останньої поїздки 2 роки тому, в тому числі вперше відвідати музей Шевченка, в який нам ще не доводилося потрапити через тривалу реставрацію.
Яким ми побачили Канів, а також деякі фото попередніх поїздок в репорті.
Приємно, що поїхати разом з нами згодилися мої батьки. Мені хотілося б брати їх частіше їз собою, щоб вони могли бачити те, що ми бачимо. Але на жаль, вони зазвичай відмовляються кудись їхати, оскільки здоров'я не те. Та цього разу ми поїхали разом.
Історія особисто мого знайомства з Каневом досить коротка: вперше я побував на Тарасовій горі (а саме з нею в мене асоціюється це місто) 3 роки тому. Пам'ятаю ту поїздку - першу нашу заміську поїздку з часу придбання автівки. Яким довгим тоді мені здався шлях до Канева!
Цього разу дорога не здалася довгою, навпаки, ми доїхали до мети досить швидко - трохи більше ніж за годину. Дорога на Канів проходить через село Мошни, де цікаво подивитися на Спасопреображенську церкву (1830-1840 рр)
фото
та дерев'яний будинок лікаря.
фото
Обидві будівлі мають стосунок до відомих особистостей. Перша побудована на замовлення графа М.С. Воронцова, тому зважаючи на Воронцовський палац в Алупці, стає зрозумілим незвичний дизайн цієї церкви. Друга будівля побудована за проектом архітектора Городецького - автора багатьох відомих споруд, в т.ч. "Будинку з химерами" в Києві.
У Каневі розпочали огляд з пам'ятника бронепотягу №56, чий екіпаж прославився під час оборони мосту через Дніпро в 1941 році.
фото
В радянські часи по мотивах тих подій була знята кінострічка "Фортеця на колесах".
фото
Роки 2,5 тому колір бронепотяга був більш кошерний.
фото
Звідти поїхали в центральну частину міста. Там є свій аналог пагорба слави з Батьківщиною-Матір'ю, до якого веде симпатична алея з ялинок.
фото фото
Поруч розташовані могили актора-режисера Ленського та усім відомого А.Гайдара. Пам'ятаю, в дитинстві захоплювався його революційно-пригодницькими творами "Школа", "Р.В.С.", і звісно ж "Тимур і його команда".
Дивно було побачити могилу цьому радянському символу саме тут, у Каневі. Зацікавився, чому? Гайдар загинув, перебуваючи в партизанському загоні в жовтні 1941 року. Офіційна історія загибелі: помітив засідку німців і вигукнув "Товарищи, здесь немцы", щоб попередити товаришів. Черга німецького кулемета перервала життя легендарного письменника. Щоправда є і інша версія, нібито загинув від кулі якогось поліцая. Оця непевність наштовхує на думку, що насправді смерть не була такою героїчною, як її описує 1 варіант. Крім того, виникає питання чому могила в Каневі, адже він був сюди перепохований в 1947 році, а загинув в Канівському р-ні. Чому могила не в Москві?
Але найцікавішим відкриттям для мене стало те, що цей наймолодший командир полку в громадянську війну проявив себе неабияким садистом. За надмірну жорстокість (це в умовах громадянської війни!) його врешті-решт вигнали з армії і компартії і запроторили в психлікарню. В 1941 на фронт він не повинен був йти, оскільки вважався хворим. Але він домігся того, щоб стати військовим кореспондентом, і разом з радянськими військами потрапив в оточення, приєднався до партизанського загону, де і загинув.
Розпочинав свої подвиги юний Аркадій Голіков в боротьбі з армією УНР... Пам'ятник товаришу Гайдару-Голікову стоїть на землі, священній для українців, проти яких він затято боровся. Ось такий жарт долі.
Роздивившись пам'ятні знаки актору (це я про Ленського, про якого теж непогано було б почитати, але якось іншим разом) і письменнику, звернули свої погляди на Успенський собор, дата заснування якого аж 1144 рік.
фото
На жаль в XVII столітті храм, разом з оборонцями Канева став жертвою нападу турків. Тому мабуть від старовинного храму залишився лише фундамент. Відбудований в 1805 році.
По виході із храму нас буквально за руку впіймала працівниця сусіднього музею народно-декоративного мистецтва, що розташований в будівлі колишнього василіанського училища (1781 рік).
фото
В музеї можна побачити картини, одяг, предмети вжитку, вироби зі скла, кераміку та інше.
фото
фото фото
фото

фото

фото

фото фото
В супроводі екскурсовода було цікаво оглянути музей. А наприкінці ми ще й придбали картину черкаської художниці.
З одного музею попрямували до іншого - музею Шевченка. Дорогою зупинилися на галявині кам'яних скульптур. 3 роки тому теж тут зупинялися.
фото фото
Піднімаємося сходами на Чернечу гору. Біля пам'ятника досить людно.
фото фото
Про відреставрований музей чули погане - що вбухали грошей в дорогий ремонт, а експонатів мало. Ми переконалися, що так і є. Але експонатів мало мабуть тому, що експозиція представлена в сучасному форматі (як в Мистецькому Арсеналі або Пінчук арт центрі). Мені сподобалися великі репродукції картин, можна нормально роздивитися.
фото

фото
Сподобалась графіка Шевченка, чесно кажучи я дле себе відкрив, що він був не тільки талановитим поетом (в силу обставин в шкільному віці вивчати творчість Шевченка не довелося). Оформленя музею мені сподобалося, як і інформацйна підтримка. По кутках стоять монітори, на яких можна подивитися роботи Шевченка, почитати історію їхнього створення, як і загалом ознайомитися з життям і творчістю поета
фото
Мені сподобалось - інформативно і зручно. Особисто моя думка, що музей гарний, відповідає сучасному формату.
фото

фото фото
Що не сподобалося - це туалет, який довелося довго шукати в підвальних нетрях музею.
Перед від'їздом подивилися на річковий причал, відбудований коштом "Нашої ряби".


фото

Непогано вийшло, але сумно, що він законсервований. Чекає на туристів Євро 2012? А потім? Та й чи доживе неушкодженим до того часу?
На моє здивування біля пристані побачили теплохід (?) Каштан-2. Сподіваюсь, що пасажирське судноплавство по Дніпру все ж таки буде існувати.

Date: 27 Sep 2011 21:21 (UTC)
From: [identity profile] vart-ua.livejournal.com
Хороші фото, дуже сподобався річвокзал та музей, є до речі його фото ззовні?

Date: 28 Sep 2011 18:29 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
Дякую, але на жаль, фото ззовні забувся зробити.

Date: 27 Sep 2011 21:48 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
музей не впізнати, хоча стільки його реставрували, що можна було побудувати щось на кшталт музею Гуггенхайма в Більбао.
А щодо пристані, мені здавалося. що вона там давно, але якась трохи інакша була, хоча теж пристойна. Треба поритися в архівах

Date: 28 Sep 2011 06:18 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
Гадаю, що пристань була, "Наша ряба" її відреставрувала. :)

Date: 28 Sep 2011 06:19 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
не в курсі, коли та "реставрація" була? Бо я скільки пам'ітаю, наче вона нормальна була

Date: 28 Sep 2011 06:35 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
та ні, я не в курсі, але читав колись що губернатор нагинав місцевий бізнес на будівельні роботи.... Крім того там зараз стоїть велика каменюка на якій золотими літерами викарбувано "відбудовано коштом Нашої ряби". Не думаю, що збрехали - бо каменюка там на роки стоїть.

Date: 28 Sep 2011 07:00 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
а, ну то може значно раніше вони відреставрували (не за битності нового "строітєля" Черкащини)

Date: 28 Sep 2011 12:45 (UTC)
From: [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Пристань раніше була,але в такому стані ,як наш річпорт до реставрації..А минулої осені в жовтні місяці вона вже була відреставрованою..І каменюка стояла з інфою про подвин Нашої Ряби.То,видно,ще при Черевку робилось.

Date: 28 Sep 2011 12:47 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
гм, здається я її гарненькою ще і у 2008-2009 бачив... Чи щось плутаю...

Date: 28 Sep 2011 12:48 (UTC)
From: [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Може,вона пройшла по "Золотій підкові"?

Date: 28 Sep 2011 12:49 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
може і так. Коротше до цього наш "великий будівничий" стосунку не має :)

Date: 28 Sep 2011 18:27 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
У блогера [livejournal.com profile] mr_brut в записі від квітня 2009-го причал ще не відремонтований

Date: 28 Sep 2011 18:48 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
ага, я уже і у себе знайшов, у 2009 якраз ремонтуали
минулорічні фотки - вже новенький

Date: 28 Sep 2011 04:55 (UTC)
From: [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Хороший репортаж,красиві світлини!Власне,як завжди.В музеї був,рік назад,він справив враження картинної галереї,а не музею Шевченка.Іншого я від регіоналів і не чекав.Їм дух Шевченка там не треба.А в Канівському Державному заповіднику не були?Місто Родень(літописне)?А на нововідкритому комплексі "Авторіка"?

Date: 28 Sep 2011 06:29 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
На жаль порівняти з тим, яким був музей раніше не довелося.
В інших перелічених місцях не були, часу на все не вистачило, та й не ставили за мету встигнути побачити все. Канівським заповідником хотілося б погуляти, але (пошепки) де там вхід?
Авто-ріку не бачили, я навіть не знаю, де вона. Це я так розумію поєднання річкового і автобусного вокзалу? Якби приїхали одним з цих транспортів, тоді б точно побачили. Вертольотний майданчик теж не шукали, не користуємось :)

Date: 28 Sep 2011 12:36 (UTC)
From: [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Так,авторіка-поєднання авто;- і річкового вокзалів.Можу завірити:інформативно і духовно музей Шевченка був кращим,ніж зараз.Навіть за часів совка.Інша справа-ремонт.Тут вони розвернулись на повну!І перетворили музей в Картинну галерею.А Канівський природний заповідник знаходиться практично поруч з могилою Шевченка,трохи далі в бік с.Пекарі (і скандального вертолітного майданчика)десь 2-3 км.Там все видно:КПП,центральна садиба і охоронці.Але одне АЛЕ!Туди пускають організовані групи туристів за попередньою домовленістю.З екскурсоводом і т.д. Я декілька разів намагався втрапити туди,примазавшись до якоїсь групи-і марно.Не хочуть навіть слухати!Але знаю людей,яким вдавалось побувати там самоходом,уникнувши контактів з охороною.

Date: 28 Sep 2011 12:48 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
> уникнувши контактів з охороною
йшли не з боку Канева? :)

Date: 28 Sep 2011 12:51 (UTC)
From: [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Я не знаю навіть,як вони туди потрапили.Але були.Можливо,з Канева,бо через КПП не прорвешся.

Date: 28 Sep 2011 12:53 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
треба у [livejournal.com profile] yarokuznetsov запитати, він там все знає

Date: 28 Sep 2011 06:32 (UTC)
From: [identity profile] ukraineson.livejournal.com
...Пам'ятник товаришу Гайдару-Голікову стоїть на землі, священній для українців, проти яких він затято боровся. Ось такий жарт долі.


Якби ж то тільки тут таке було. На жаль, вся Україна усіяна цими "жартами долі"(((

Date: 28 Sep 2011 06:39 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
На жаль...

Date: 28 Sep 2011 06:48 (UTC)
From: [identity profile] dniprovych.livejournal.com
а я ще ніколи не був в Каневі
весною поїду обовязково
дякую за репортаж

Date: 28 Sep 2011 10:38 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
прошу! Зауважу, що це далеко не все, що можна побачити в Каневі і поруч.
(deleted comment)

Date: 28 Sep 2011 10:36 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
музей став такий... інший :)))
Мені ні з чим порівнювати, я раніше не бачив.

Date: 28 Sep 2011 12:50 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
що, ніколи школою не возили на екскурсії? *подивувався*

Date: 28 Sep 2011 18:25 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
нє, я в рідній неньці живу з 13 років... Мабуть встигли учнів звозити без мене.

Date: 28 Sep 2011 18:44 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
а нас щороку возили :)

Date: 28 Sep 2011 18:46 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
Я в школі лише в Софіївку з'їздив...
Пам'ятаю, що в автобусі трохи нудило, а більше нічого :)

Date: 28 Sep 2011 18:54 (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
наш у школі багато де возили. Навіть до Вільнюсу та Мінська їздили. Там трохи більше пам'ятаю. А з Канева хіба ракети та шлюз на ГЕС (а що ще хлопцеві цікаво)

Date: 28 Sep 2011 10:58 (UTC)
From: [identity profile] tim-taller15.livejournal.com
Ни чего себе как речной вокзал оттюнили!!! И музей наконец-то дореставрировали!!! Как все сильно изменилось буквально за один год. Нужно ехать смотреть)))

Date: 28 Sep 2011 18:41 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
На фото - причал біля Тарасової гори. А в самому місті побудували ще сучасний термінал "Авто-ріка" - поєднання автовокзалу та річкового вокзалу.

Date: 29 Sep 2011 23:23 (UTC)
From: [identity profile] m-alyar.livejournal.com
на бронепоїзд цікаво було б подивитися - всередину пускали?

Date: 30 Sep 2011 06:19 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
Ні, не було кому, я і не знаю, чи там можно зайти всередину.

Date: 30 Sep 2011 16:58 (UTC)
From: [identity profile] m-alyar.livejournal.com
жаль - всередині-то все саме цікаве :)))

Date: 1 Oct 2011 13:21 (UTC)
From: [identity profile] woliruk.livejournal.com
Гарний репортаж!
Дуже сподобалися церква й будинок на перших двух фото.
Бронепотяг крутий
І музей Шевченка зацікавив, хоча я не дуже люблю його (тобто Шевченка:)
А про те, що Гайдара в Каневі поховано не знав!!!

Date: 2 Oct 2011 20:28 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
Так, Гайдар похований в Каневі.
Завдяки відвіданню музею, я почав відкривати для себе Шевченка. Справа в тому, що в школі я його не вивчав. До 7-го класу вчився в РФ, потім в Україні - 2 роки вільного відвідування уроків укр мови і літ-ри, в підсумку віршів Шевченка вчити не довелося.
Завдяки музею я дізнався, що Шевченко був талановитим графіком, академіком Петербурзької академії мистецтв. Зараз читаю вірші - мені подобаються... Громадянська позиція Шевченка викликає повагу (жив би собі в Пітері, займався б живописом і біди б не знав - "жизнь удалась").
Хоча, звісно, смаки у людей (в тому числі літературні) різні, тому і сприйняття відрізняється.

Date: 12 Oct 2011 23:17 (UTC)
From: [identity profile] kostya78.livejournal.com
А де ж знаменита вертолітна площадка? :)

Date: 13 Oct 2011 06:31 (UTC)
From: [identity profile] zamkovyi.livejournal.com
не шукали, бо гелікоптерів не маємо :)

Date: 13 Oct 2011 09:07 (UTC)
From: [identity profile] kostya78.livejournal.com
Так це ж пам"ятник архітектури епохи дєрібана :) І згідно чуток, десь поруч з музеєм Шевченка.

Создание сайтов

Date: 19 Feb 2013 08:32 (UTC)
From: (Anonymous)
У Вас до сих пор нет сайта, хотите заказать хостинг, зарегистрировать дешево домен, нужна качественная расктрутка тогда Вам сюда [url=http://yestech.ru/]установка joomla 3.0.1 на хостинг
[/url]

Салон красоты

Date: 13 Mar 2013 10:07 (UTC)
From: (Anonymous)
Салон Секреты Красоты предлагает большой выбор классических салонных услуг: парикмахерские услуги, маникюр, педикюр, косметология, перманентный макияж. Мы работаем более 10 лет и придерживаемся принципа соотношения цены и качества обслуживания. Для постоянных клиентов действуют акции и бонусная система. Заходите на наш сайт [url=http://s-krasoti.ru/] пилинг с аха 8 отзывы
[/url]

Скачать телесериалы

Date: 18 Mar 2013 07:07 (UTC)
From: (Anonymous)
Хотите Скачать филмы быстро и бесплатно, Вам сюда [url=http://expresskino.ru/]Кино без регистрации[/url]

February 2024

M T W T F S S
   1234
56789 1011
12131415161718
19202122232425
26272829   

Most Popular Tags

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Mar. 22nd, 2026 03:18
Powered by Dreamwidth Studios