zamkovyi: (Default)
zamkovyi ([personal profile] zamkovyi) wrote2013-04-16 09:47 pm

Ця краса вже не та...

Поспішайте подорожувати Україною, побачити скарби, які ще залишилися!

На жаль, вони зникають... http://www.0352.com.ua/news/304415
Символічно, що фотографії Червонограду з мого запису на тему Тернопілля також зникли, через припинення роботи хостінгу fotky.com.ua
Чи не зникне одночасно з пам’ятками сама Україна? Руїни архітектурних пам’яток - це зовнішня ознака хвороби країни.
Насправді факт руйнування вежі в Ниркові/Червонограді наштовхнув мене на думку, що наша з вами байдужість, шановні ЖЖ і не ЖЖ френди, має наслідком руйнування і зникнення країни.
Звісно це звучить категорично, але... Але, ця проблема руїни в усіх сенсах змушує замислюватися, А ЩО Я РОБЛЮ, ЩОБ ЦЬОГО НЕ БУЛО?
Як я можу посприяти збереженню та розвитку української культури (в широкому сенсі слова), збереженню та розвитку української держави?
На жаль, Нирків - це черговий символ нашого з вами пофігізму. Чи не пора змінювати себе, панове, своє ставлення до життя?

[identity profile] demarcos.livejournal.com 2013-04-16 07:00 pm (UTC)(link)
П....ць.
Ну а що ти пропонуєш робити?

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-16 07:13 pm (UTC)(link)
1) Віддавати перевагу мандрівкам власною країною, а не поїздкам закордон. Не завжди, але гроші туристів позитивно впливають на бажання місцевих підтримувати пам’ятки в належному стані.
2) за можливістю, не оминати заходи збору грошей на відновлення пам’яток. Була акція по Свіржу. Є подібне на сайті hurtom.com з озвучення стрічок українською. Беремо участь.
3) передплачуємо україномовні видання
4) не забиваємо на акції опозиції. Яка б вона не була, але без неї буде взагалі капець. http://tyzhden.ua/Politics/77088
5) Беремо участь у відновленні пам’яток. Знаю, що в Легедзині Черкаської області щороку збирається толока на добудову музею трипільської культури.
6) Не забуваємо і не забиваємо на українські книжки, театр, музичних виконавців.
Треба підтримувати грошима і справами. А тут вже кожен сам має подумати як і де. На жаль, поки централізовані ініціативи наприклад на підтримку пам’яток архітектури - це рідкісне явище, але, сподіваюсь, ситуація зміниться.

[identity profile] haidamac.livejournal.com 2013-04-16 08:03 pm (UTC)(link)
До речі про Свірж, він, звісно, далекувато, і не всі наші земляки могли би і за великого бажання туди втрапити, але..

(no subject)

[identity profile] tasha-kr5.livejournal.com - 2013-04-17 06:37 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 07:10 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] tasha-kr5.livejournal.com - 2013-04-17 07:37 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 08:44 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-17 07:19 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-17 06:58 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 07:11 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-17 07:15 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 08:45 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 09:17 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 09:33 (UTC) - Expand

[identity profile] oleksa-sref.livejournal.com 2013-04-16 08:29 pm (UTC)(link)
Згоден на 100%.
Треба не скиглити а просто робити свою справу. Наприклад ми плачемо, що українська література занедбана. І при тому самі качаємо книжки з інтеу, навіть не думаючи їх купувати!
І журнали треба купувати, бо якщо не ми - то хто?

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-26 06:59 (UTC) - Expand

[identity profile] demarcos.livejournal.com 2013-04-17 05:57 am (UTC)(link)
Я б з радістю давав пару десятків гривнів на збереження кожного замку чи костелу, де я був, але немає кому ці грошів давати! І в цій сфері не все залежить від нас, простих громадян, оскільки багато пам"яток перебувють під контролем держави, то прості люди навіть дві цеглини юридично не мають право поставити, бо на це треба буде дозвіл Міністерства культури.

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-17 07:18 (UTC) - Expand

[identity profile] smijana.livejournal.com 2013-04-17 05:50 pm (UTC)(link)
..я не маю нічого проти Легедзина, але майже впевнена що це зрештою буде "комерційний проект", і що не музей трипільської культури зараз головне. Якщо все трипільське викопне лежить в музеях надійно - то ще полежить, і ніколи не пізно на тих зразках пофантазувати і побудувати щось "у трипільському стилі".. а от наші замки, наше українське барокко, ці всі маєтки у жахливому стані і зникають, це правда.. і скільки б їх не фотографувати - вони цим не відновляться, потрібні кошти на реставрацію, потрібен статус "пам'ятки архітектури" з якоюсь сильною позначкою "терміново вимагає порятунку і реставрації"..
Єдиний хто може реально посприяти без держави і коштів - це мабуть місцеві мешканці, якщо вони не будуть допомагати часу руйнувати те що є і берегти свою місцеву пам'ятку.. недавно чула як у радіопередачу про мандри Україною телефонував один мешканець села, просив щоб звернули увагу що у них в лісі стоять рештки якогось там пам'ятного в історичному сенсі маєтку чи то каплиці, а через нього не проходять ніякі екскурсійні маршрути бо він в стороні, і потребує уваги археологів. Ось це людина зробила що могла, спробувала достукатися через гостя радіоефіру.. але далі все впирається в кошти. на жаль.

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-26 07:21 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] smijana.livejournal.com - 2013-04-26 18:11 (UTC) - Expand

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2013-04-16 07:08 pm (UTC)(link)
теж цікаво було б почути твої пропозиції щодо збереження пам'яток

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-16 07:19 pm (UTC)(link)
Відписався в коменті до demarcosа

(no subject)

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com - 2013-04-16 19:29 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-16 19:38 (UTC) - Expand

[identity profile] zelena-zaraza.livejournal.com 2013-04-16 07:36 pm (UTC)(link)
в мене всі фотографії булим на fotky.com.ua, заново заливати не хочеться, тепер в мене майже мертвий журнал

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-16 07:39 pm (UTC)(link)
Співчуваю! В мене десь з десяток постів на фотках.

[identity profile] haidamac.livejournal.com 2013-04-16 08:05 pm (UTC)(link)
тим постсовковим безкоштовним сервісам ніколи не можна вірити. Та й платним на жаль, не завжди...

А ти, Дмитре, кажеш, підтримуй українське... :(

(no subject)

[identity profile] oleksa-sref.livejournal.com - 2013-04-16 20:37 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-16 20:39 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-17 07:01 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 09:20 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-17 09:19 (UTC) - Expand

[identity profile] oleksa-sref.livejournal.com 2013-04-16 08:30 pm (UTC)(link)
Ресурс, який називає світлини "фотки" вже викликає підозру ;-)))

(no subject)

[identity profile] haidamac.livejournal.com - 2013-04-16 20:39 (UTC) - Expand

[identity profile] andriyfo.livejournal.com 2013-04-16 09:18 pm (UTC)(link)
я досі там не побував(

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-17 07:17 am (UTC)(link)
Треба виправлятися! Маршрут від Дубна вниз аж до самих Чернівців мегацікавий!

(no subject)

[identity profile] andriyfo.livejournal.com - 2013-04-17 08:03 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com - 2013-04-26 07:37 (UTC) - Expand

[identity profile] tim-taller15.livejournal.com 2013-04-17 09:25 am (UTC)(link)
Багато подорожую Україною, дуже помітно була відмінність в описах багатьох пам"ятників архітектури з ПГА УССР (початок 80-х років ХХ ст) з тим що є зараз. Вже після моїх візитів завалилася частина вежі в Кап"янці-Подільскому і вежа в замку Чембало в Балаклаві.

Згоден з багатьмя пунктами які ти навів для підтримки пам"ятників архітектури, та те, що вони залишаться для нащадків (чи майбутніх реставраторів) на світлинах вже хоч маленька, але допомога в цій справі. Скільки пам"яток зруйнували війни і ні планів ні світлин не залишилося?

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-26 07:33 am (UTC)(link)
Зрозуміло, що справа збереження пам'яток- це державна справа, але як нормальної держави досі не побудували, тож маємо і самі брати якусь посильну участь і в справі пам'яток також.

[identity profile] vladkorzun.livejournal.com 2013-04-17 09:45 am (UTC)(link)
Знайоме місце, був там здається в 2009му, тоді вже стан залишків замку був дуже жахливим, все обмальовано написами "здєсь біл васа" и т.д.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-26 07:36 am (UTC)(link)
Так, "помічників" розвалити пам'ятку вистачає

[identity profile] andy-babubudu.livejournal.com 2013-04-17 02:35 pm (UTC)(link)
Так виглядає, що нічого вже не змінить ні ставлення до спадщини, ні самих людей...

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-26 07:39 am (UTC)(link)
Вірю в кращі якості людей, а що залишається? :)

[identity profile] mandrivnik.livejournal.com 2013-04-17 09:48 pm (UTC)(link)
Ще там і не був, а воно вже розвалилося.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-26 07:42 am (UTC)(link)
Треба поспішати побачити Україну, бо з таким ставленням до пам'яток, як у нас, ще не одна може завалитися.

[identity profile] irynazsubmaryny.livejournal.com 2013-04-18 05:22 pm (UTC)(link)
Нема слів на таке... Була мрія там побувати.
Згодна зі всіма пунктами щодо архітектурних пам'яток і розвитку української культури, які були наведені вище і в коментарях. Але часто все впирається у звичайне прикриття словами ,,держава" і ,,політика", натомість мобілка співає російську попсу чи шансон...
У тому ж Свіржі, коли ми були років так три тому великою групою співробітників, нам відмовили не те що в екскурсії, а й навіть прогулянці по внутрішній частині замку, хоч ми пропонували заплатити скільки скажуть. Але туристів-поляків перед нами пустили. Крім того, коли ми наздогнали того жителя села, який проводив екскурсію для поляків, з проханням вернутися, бо з вікон замку махають люди руками - їх просто зачинили - він нахамив і пішов далі, не оглядаючись. Ми стояли приголомшені, бо це наших троє прошмигнули поміж поляків. І тільки, коли від польського автобуса вернулись люди, бо одного бракувало, то цей ,,активіст" з розвитку української культури змилосердився.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2013-04-26 07:51 am (UTC)(link)
Таке ставлення місцевих до своїх, українців, геть не надихає їм допомгати. Щоб вони потім поляків водили, а своїх не пускали? Задумався над участю в допомозі замку у Свіржі, чи варто?

(Anonymous) 2013-05-03 07:23 pm (UTC)(link)
Читайте офiцiйну точку зору УАПЦ з приводу проблеми Червоногородського замку в ЖЖ священика УАПЦ Михайла Семкiва:
http://myh-semkiv.livejournal.com/
Там наведено ряд важливих подробиць.