zamkovyi: (Default)
zamkovyi ([personal profile] zamkovyi) wrote2011-12-28 07:44 pm
Entry tags:

Чарівне Zillya від усілякої нечисті на комп'ютері

Вже рік користуюся платним антивірусом і фаєрволом Zillya Internet Security, і цілком задоволений якістю його роботи.
Колись набридло шукати на піратських сайтах (де повно вірусів) ключики від антивірусників і фаєрволів. І от знайшлося Zillya – український програмний продукт.
До того ж за надзвичайно доступною ціною. Зараз - лише 78 грн до 1 січня (можливо акцію продовжать, але не факт). Я сьогодні оплатив, і за 40 хвилин вже мав ключ ліцензії на наступний період. Команда Zillya спрацювала дуже оперативно, що загалом незвично для українського бізнесу. Рекомендую, підтримайте наших, вони того варті!

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 05:58 pm (UTC)(link)
Я після тої халепи,про яку розповідав,перейшов на Comodo.Ще й антибанер встановив.Наче нічого.Хоча і до того було нічого,поки не нарвався конкретно....
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:15 pm (UTC)(link)
не дуже :), див нижче

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:15 pm (UTC)(link)
Comodo Internet Security 5.3 Лечение активного заражения 2011, Июль Тест провален
Джерело

Заради справедливості скажу, що тесту Zillya там взагалі немає. Але загалом безкоштовному антивірусу особисто в мене довіри мало.
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:27 pm (UTC)(link)
і я ж про це. За 78 грн ще і підтримку одержуєш - раптом щось (тричі сплюнув) можна зателефонувати порадитися (або ж посваритися :))))
Лише 78 грн. Вартість 1-2 книг.
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:44 pm (UTC)(link)
В нашій країні поки що слабка культура платити за інтелектуальну власність. Якщо поставити ціну 5 грн - думаю охочих буде не більше ніж за 78. "чому платити, якщо є безкоштовне", "так мало, мабуть не відрізняється від безкоштовного", "платити - це ж кудись пертися треба, ну його". :))))

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:48 pm (UTC)(link)
Але ж якщо не платити своїм, то й ніколи не з'явиться альтернатива касперському... Так само журнали, та - будь що. Тому в мене і є ідея продовжувати популяризувати українське, те, що варте покупки.

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 06:30 pm (UTC)(link)
Та якось Комодо комп не гальмує:)Перед ним був Касперський-то то капець!Гальмує вінду,як дурний,ще й мені мізки парить запитаннячками-переводить всі стрілки на мене.Викинув його:)Комодо не захищаю.Просто все важливе зберігаю не на компі.Опікшись молоком,на воду дую:)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:52 pm (UTC)(link)
розумно, в мене в різні часи були проблеми з різними антивірусами і з тим же касперським, і д-ром вебом.

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 07:22 pm (UTC)(link)
Так думаю,що ні один антивірус не дає стовідсоткової гарантії.Як кажуть,на хитру дупу є...До того ж чув,що віруси пишуть виробники антивірусів,щоб просувати свої продукти:)

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 06:32 pm (UTC)(link)
Я Комодо не рекламую,тому не вихваляю:)Безкоштовний сир де?Правильно!:)А антибанер після того вже два банери завалив!

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:36 pm (UTC)(link)
Я на Зілля не працюю, якщо що. :)
Просто нормальний продукт за студентською ціною. До того ж зроблений дітьми неньки України, яку ми всі так любимо :))))

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 07:18 pm (UTC)(link)
Я не мав на увазі,що ти рекламний агент:)Просто Зілла такий же комерційний проект,як "Хортиця" чи "Чернігівське".І куди гроші йдуть,які їм платять споживачі-ще невідомо.Це не державна структура,яку можна пов'язати з патріотизмом.Хоча в нас і державні структури -тема сумнівна:)Одним словом- на виробника я не дивлюсь.Аби продукт був якісний і ціна прийнятна:)Хоча,звичайно,приємно,коли наше конкурентноспроможне!

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 08:19 pm (UTC)(link)
Я не знаю, куди саме йдуть гроші "Оболоні" (може на яхту власника), але я підтримую ті цінності, які вони пропагують. Не бачу нічого поганого в приватній власності. І це "Зілля", а не "Зілла". Для мене є різниця. :)

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-28 08:27 pm (UTC)(link)
За помилку вибачаюсь.Нєдоглядєл:)
Як здоров'я?

[identity profile] irynazsubmaryny.livejournal.com 2011-12-29 08:23 pm (UTC)(link)
''Одним словом- на виробника я не дивлюсь. Аби продукт був якісний і ціна прийнятна:) Хоча,звичайно,приємно,коли наше конкурентноспроможне!'' - Розумію і поважаю вашу думку, та дивлюсь на те інакше. Якщо є своє і є чуже, а якість у них приблизно однакова, але за своє треба викласти трохи більше, ніж за чуже, то візьму своє. Бо (далі буде виглядати то пафосним, але...) це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому вкладаю гроші в неї (а як напряму, то в тих людей, які зі своїми конкурентноспроможними головами залишилися тут)
Комерційним проектом може бути будь-чия справа. Наприклад, моя чи ваша:) Добре одне одного підтримувати, незалежно від того, куди йдуть гроші далі. Бо від того ми міцніші будемо :)

це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому вк

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-29 09:08 pm (UTC)(link)
Згодний!З одним але.Все це слушно за тих обставин,коли країна некорумпована.Коли чітко і ясно куди йдуть гроші,мною сплачені.Мова не лише про виробників ПО,навіть зовсім не про них.Чи можу я бути на 100% певен,що під якоюсь торговою маркою,задекларованою як українська,не криється якийсь інший виробник(Китайський,Німецький-без різниці)і що податки,від яких,як відомо міцніє держава,чесно надходять в бюджет,а не розпихаються по "потрібних" кишенях?До того ж нас відучили купувати вітчизняне.І відучив сам виробник.Так,сало-м'ясо,овочі всі стараються купувати на ринку,вибираючи товар вітчизняного виробника.А чи багато з тих в кого є гарні гроші захоче купити вітчизняну "Таврію".Де вітчизняна радіоапаратура,ноутбуки,фотоапарати?Навіть коли б цей товар з'явився на прилавках(під вітчизняним брендом і з вітчизняних комплектуючих)-його б сприйняли насторожено і небагато б виявилось бажаючих купити вітчизняний(повністю!,а не Нікон,зроблений в Україні) фотоапарат.Щодо "візьму своє"-я вже неодноразово кусав лікті через те,що купив саме вітчизняний товар.Знаючи наш менталітет,наше відношення до роботи-склався вже певний стереотип відносно української продукції.Звичайно,якому продукту віддати перевагу-справа кожного.Повторюю: все сказане мною не обов'язково стосується антивіруса,про який ми говорили.Можливо він є непоганим продуктом.

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-29 09:24 pm (UTC)(link)
він дійсно є непоганим продуктом. :) Я ж ним вже цілий рік користувався!
Ти теж можеш оцінити, скачавши trial версію.
Мета моїх записів на подібну тематику якраз популяризувати українські якісні продукти.

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-29 09:37 pm (UTC)(link)
Дякую!Обов'язково спробую.Впевнений,що ти поганого не порадиш.Тим більше,що Комодо,бачу,теж любить "погрузити запитаннями",звалюючи відповідальність на користувача.

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] irynazsubmaryny.livejournal.com 2011-12-30 06:45 am (UTC)(link)
Відповідати можна тільки за себе, а за всю країну, дії окремих фірм, людей - ні. Головне самому по-максимуму, наскільки в нас це можливо, віддалитися від корупції.
Мені здається, що держава міцніє не податками, а людьми, які для неї щось змінюють у своєу житті.
Писала, що коли якість свого і чужого приблизно однакова. Звичайно, тому товару треба заслужити ту любов. От Дмитро і пише про антивірус, трюфель від АВК, ''Український тиждень''. (Щодо них, то комп інший, цукерки одні з улюблених, ''Тиждень'' №1)
А менталітет повільно так, вкрапленнями, але змінюється. Хтось побував за кордоном, відчув на собі ''людське'' ставлення, вже й довкола себе так робить. А хтось мав таке диво: відчув свої гени та й почав розмовляти українською чи працювати, як колись господарили, до того, як менталітет голодом, Сибірами ламали.
Зміни є, і саме їх вартує підтримати :)

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-30 07:35 am (UTC)(link)
Чомусь я цих позитивних змін не спостерігаю,на жаль.Можливо не звертав особливо увагу....А те,що Дмитро популяризує якісний український продукт-то добре!Ті цукерки,наприклад,сам їв і вважаю їх цілком достойним продуктом:)До того ж сам в якійсь мірі популяризую Україну,розповідаючи про її чарівні куточки:)

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] irynazsubmaryny.livejournal.com 2011-12-30 02:46 pm (UTC)(link)
І ці розповіді дуже гарні і цікаві! У новому році ще більше мандрівок і вам, і Дмитру :)

Re: це моя земля і я хочу, щоб моя держава зміцніла, тому

[identity profile] mandrivnic.livejournal.com 2011-12-30 02:58 pm (UTC)(link)
Дякую!Будемо старатись!
З прийдешнім Новим роком вас!:)
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:18 pm (UTC)(link)
Про те саме...
рік минув, в мене антивірус працює без проблем. Тому рекомендую особисто перевірену програму. Загалом хочу продовжити записи про наше, яке мені сподобалося. Пам'ятаю писав колись про цукерки ще. :) Наступний запис на цю тему буде про годинник :).
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:22 pm (UTC)(link)
там написано "Клейноди Незалежності"

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:20 pm (UTC)(link)
ще хотів про журнали написати... Сподіваюсь на них можна підписатися не з початку року.
(deleted comment)

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:32 pm (UTC)(link)
Власне я планував рекламувати дитячі :)
Ну і єдиний, і неповторний "Український тиждень". Це вже частинка мого повсякденного життя. Відпочинок від комп'ютера. Зважено, ґрунтовно, цікаво, українською.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 06:33 pm (UTC)(link)
Науку і жизнь полюбляв читати в дитинстві

[identity profile] rbrechko.livejournal.com 2011-12-28 08:42 pm (UTC)(link)
Колись користувався першою версією Зілля, тоді ще безкоштовною. Зараз можу сказати, що є більш надійні безкоштовні антивіруси.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 08:52 pm (UTC)(link)
Колись і я користувався безкоштовним антивірусом - він мені не сподобався :)
Цей продукт - це комбо - антивірус + фаєрвол, зовсім інший. Ти саме його пробував? Здається можна встановити trial і спробувати.

[identity profile] rbrechko.livejournal.com 2011-12-28 09:33 pm (UTC)(link)
вже не пригадую, що то було, але переваги інших мав можливість наочно оцінити.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-28 09:45 pm (UTC)(link)
"нє чітал, но асуждаю" (с) :)))

[identity profile] rbrechko.livejournal.com 2011-12-28 09:46 pm (UTC)(link)
це вже релігійні поняття :)))

[identity profile] haidamac.livejournal.com 2011-12-29 12:44 pm (UTC)(link)
а чим ти користуєшся?

[identity profile] rbrechko.livejournal.com 2011-12-29 12:47 pm (UTC)(link)
Останнім поставив AVG, був ще Avast, і навіть Dr.Web'ом колись чистив комп від вірусів, які Зілля успішно пропустило.

[identity profile] vladya.livejournal.com 2011-12-29 08:06 am (UTC)(link)
користуюсь касперським, проплачено на рік. 2 роки тому використовувал ломані версії.
единий мінус то тормозить комп коли обновляє базу, або перевіряє.

можна дивне питання, а по порно сайтам перевіряв Zillya

Ціна краща за касперського, але щось стрьомно

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-29 08:50 am (UTC)(link)
Ні, не перевіряв. Навіщо, якщо є безпечні торент-трекери.
По варезниках лазив в пошуках музики, нічого не піймав. :)
Касперський - це класний антивір, поважаю! :)


[identity profile] vladya.livejournal.com 2011-12-29 09:06 am (UTC)(link)
коли касперський закінчиться буду думати .. зараз в вибране заніс.

а, доречі, ця ціна за скільки ліцензій Zillya?
а то касперский дві ліцензії за 245 грн в рік. на дві машини собі та дружині.

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2011-12-29 09:21 am (UTC)(link)
Зараз на 2 компа - 117 грн.
Я б порадив спробувати trial версію. Вона повнофункціональна з обмеженим періодом використання. Подивитися, як працює. Якщо влаштовує - навіщо платити більше?

[identity profile] m-alyar.livejournal.com 2012-01-17 08:11 am (UTC)(link)
поставив вчора - тестю... але пару раз ядро падало(правда за рулем тоді блондинка була) так що про оплату поки подумаю... трохи підглючує з вибиранням дії над вірусом

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2012-01-17 09:13 pm (UTC)(link)
Цікаво почути результати тесту!
З іншого боку в мене знайомі з ліцензійним касперським примудрилися вірус підхопити. 2 дні лікували і чи вилікували до кінця.

[identity profile] m-alyar.livejournal.com 2012-01-28 10:21 pm (UTC)(link)
чесно кажучи десь на 4:
- не справляється з великим масивом малих файлів - падає ядро(3Гб файлів по 50Кб)
- не подобається те що пропускає деяких червяків - пише що їх ігнорувати
- не хоче проводити видалення деяких файлів
- незрозумілий доступ до карантина(якщо мені пише що в карантині 137 файлів, а коли я туди захожу - ніфіга не показує)
-/+ настройки не дають розвернутися і якось налаштувати під себе
+/- ще недоліком є що не можна зразу при пошуку(не перериваючи його) видаляти, лікувати файли(проводити над ними дії)
+ шукає доволі непогано
+ систему не сильно грузить
+++ українська програма :))))

скоріш за все залишу собі - а під слідуючу акцію(щоб подешевше:))) мож і проплачу :))))

попрошу знайомих нехай ще вони спробують - побачим результати

[identity profile] m-alyar.livejournal.com 2012-03-19 08:06 pm (UTC)(link)
недавно реконструював старий комп - поставив спочатку зілля - перевірив, нарив кучу вірусів, але 40 шт не хотіло видаляти, бо вони в архівах
тому вирішив, поставити каспер, він зараза грузить комп страшно, але знайшов ще 27 вірусів ще до тих(частину заражених файлів зміг навіть вилікувати, на відміну від зілля,
+ ще ситуація - кинули мені файл - зілля кричить що вірус, скинули ще раз на касперський комп - все нормально, походу якийсь вірус ще розповсюджується на зіллєвському компі...

[identity profile] zamkovyi.livejournal.com 2012-03-19 08:19 pm (UTC)(link)
Я пожалівся був, що висне комп при скануванні, так служба підтримки відразу запропонувала вирішити проблему спеціалістом через віддалений доступ. Та цього виявилося непотрібно, тому що мабуть вийшло якесь оновлення, і все запрацювало як слід. За 79 грн підтримка! :)

[identity profile] m-alyar.livejournal.com 2012-03-19 09:06 pm (UTC)(link)
хз
мені укртелекомовська підтримка досі в пам"яті стоїть
ще на другому компі спробую як касперич піде...